Pàgina d'inici Dissenyar APPCC i PPMA Formació
Formació
Per què els nostres serveis de formació en seguretat alimentària són diferents?
- Estan realitzats per consultors en Seguretat alimentària i Dietètica i Nutrició.
- Estem especialitzats en la indústria de plats preparats, restauració i col·lectivitats.
- Tenim un itinerari de formació que té per objectiu dotar d’autonomia l’empresa per a liderar la gestió de la formació-supervisió del personal manipulador.
- Tots els programes de formació de l’itinerari es personalitzen amb la participació prèvia de l’empresa i dels alumnes.
- Tenim més de 20 anys d'experiència com a formadors, i hem format a més de 15000 professionals.
- Tots els nostres programes de formació en seguretat alimentària tenen com a resultat un informe d’anàlisi dels perills (elements de millora) observats durant la formació i eines d’auto comprovació personalitzades per afavorir la integració dels aprenentatges.
- Gestionem la formació de forma bonificada.
Si esteu interessats en el disseny d'un projecte de formació personalitzat, podeu utilitzar el següent enllaç per a reservar una sessió-avaluació preliminar gratuïta de 15 minuts amb Sergi Rovira, i així poder conèixer les vostres necessitats i saber què us podem oferir sense cap tipus de compromís.
Curs de manipulació d'aliments personalitzat100% personalitzat. 100% pràctic. 100% bonificable. De 2 a 10 hores de durada. Només ens centrem en allò que significa un aprenentatge. 175,00 € * |
Curs per a implantar el sistema d'autocontrol (APPCC) en restauració100% personalitzat. 100% bonificable. Realitzat per Sergi Rovira, expert en dissenyar sistemes d'autocontrol. De 2 a 10 hores de durada. Només ens centrem en allò que significa un aprenentatge. 175,00 € * |
Curs d'al.lèrgies i intoleràncies alimentàries personalitzat100% personalitzat. 100% pràctic. 100% bonificable. De 2 a 10 hores de durada. Només ens centrem en allò que significa un aprenentatge. 175,00 € * |
Curs de prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentari personalitzat100% personalitzat. 100% pràctic. 100% bonificable. De 2 a 10 hores de durada. Només ens centrem en allò que significa un aprenentatge. 50,00 € * |